آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»اتوماسیون صنعتی»مشاور و مجری پروژه های هوشمند سازی
مشاور و مجری پروژه های هوشمند سازی-pic1

مشاور و مجری پروژه های هوشمند سازی

شرکت آذین صنعت هوشمند با استفاده از کادری متخصص و با سابقه در زمینه اتوماسیون و مدیریت انرژی فعالیت خود را به طور رسمی و متمرکز در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی، اتوماسیون صنعتی و خانگی، سیستمهای روشنایی از سال 93 آغاز کرده است. فعالیت این شرکت به بخشهای مشاوره، طراحی، اجرا، تأمین تجهیزات و خدمات پس از فروش در زمینه های طراحی و اجرای تأسیسات الکتریکی و مکانیکی ساختمانهای بلند مرتبه و مراکز تجاری وصنعتی، طراحی و مونتاژ و همچنین نورپردازی سناریوپذیر سازماندهی شده (BMS) آسانسور و پله برقی، اتوماسیون خانگی و مدیریت هوشمند ساختمان است.

همچنین آموزشهای لازم در زمینه هوشمندسازی ساختمان نیز توسط این شرکت انجام میگیرد. این شرکت با فراهم آوردن زمینه به کارگیری تکنولوژیهای روز دنیا در ساختمان، شرایط لازم را در راستای رفاه و آسایش ساکنان ساختمان به وجود آورده است تا با اجرایی شدن فناوریهای نوین، سرعت فعالیتهای انسانی را بهبود بخشد.

مدیران این شرکت جزو فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاههای معتبر کشور بوده و با توجه به نیاز منطقه به فعالیت در زمینه های فوق اقدام به جذب و آموزش پرسنل و تشکیل اکیپهای اجرایی ماهر نموده و در طول سالهای گذشته مشاوره، طراحی و پیمانکاری پروژه های مختلف در زمینه اجرای تأسیسات الکتریکی ساختمانهای تجاری، اداری، مسکونی و نصب و راه اندازی آسانسور و پله برقی را با موفقیت انجام داده است.

این مجموعه از آنجا که مشتریان خود را لایق بهترینها میداند، پس از مطالعات بسیار از بین پروتکلهای هوشمندسازی موجود در بازار،رپروتکل بازKNXرا به عنوان بهروزترین و کارآمدترین پروتکل در سیستم هوشمند خانگی با بیش از 52 سال سابقه و بیش از 360 شرکت فعال در زمینۀ ساخت انواع تجهیزات و نرمافزارهای سازگار با این تکنولوژی را انتخاب کرده است.


آگهی دهنده: آذین صنعت هوشمند
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان آذربایجان شرقی - تبریز - اتوماسیون صنعتی در تبریز
آدرس: تبریز-سه راهی ولیعصر-برج سینا-طبقه 7-واحد 5
به روز شده در:۱۳۹۶/۵/۱۶
بازدید: 545 بار
ایمیل: