آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»اتوماسیون صنعتی»فروش انواع آسانسور و پله برقی
فروش انواع آسانسور و پله برقی-pic1

فروش انواع آسانسور و پله برقی

شرکت آکسون همراه با پشتیبانی برتر برای ارائه خدمات قابل اعتماد و مقرون به صرفه و با توجه به ذهنیت خلاقانه و مبتکرانه به نیازههای مشتریان خود پاسخ میدهد. ما با استقبال از هرکدام از مشتریان خود با داشتن یک حس شخصی و محیط دوستانه ، بر قدرت کیفیت و نه کمیت تأکید می کنیم. مابا خط مشی کاری که بر اساس ارائه خدمات برجسته و ایجاد روابط با مشتری ایجاد شده است محصولات و خدماتی را ارائه می دهیم که برای ایجاد نتایج مثبت برای مشتریان خود طراحی شده اند.
شرکت آکســــون برای دستیابی به این هدف توجه ویژه ای به منابع انسانی و پرسنل مجرب و کارآمد دارد. این شرکت دارای تیم مدیریتی با تجربه و دارای مدرک بالا است که در زمینه های مختلف مدیریت تخصص دارند. تعهد و تخصص این افراد در کیفیت کار این شرکت تأثیر معنی داری داشته است.

تیم فروش و بازاریابی ما به عنوان مهندسی فروش با آگاهی دقیق از نیازهای مصرف کنندگان فعالیت می کند و آنها انتخاب و محصولات مناسب را در زمان مناسب برای مشتریان ارائه می دهند .علاوه بر این ، در بخش تحقیق و توسعه بازار ، ارزیابی و تحقیقات مداوم کارشناسان بازاریابی ، برنامه های مفصلی برای دستیابی به اهداف تعیین شده ارائه و به کار می برد. پس از شناسایی نیازهای مشتری ، مهندسان بخش طراحی ، با استفاده از جدیدترین روشها و نرم افزارهای پیشرفته تا طراحی سفارشی ، با توجه به نیاز مشتری و آخرین استاندارد های صنعت آسانسور توجه می کنند.
آکــــــسون برای هر مرحله از نصب آسانسورها ، پله برقی ها و پارکینگ هوشمند SMART از قبیل ریل های راهنما ، دربها ، تیم های نصب و راه اندازی مکانیکی و برقی دارای تیم های مختلفی است و هر یک از مراحل نصب زیر نظرمدیریت پروژه ها انجام می شود.
کلیه مراحل کار ، از بازاریابی گرفته تا سفارش و تحویل ، زیر نظر بهترین کارکنان کنترل می شود تا نظارت و ارزیابی نتیجه نهایی مطابق با استانداردهای تعریف شده باشد.
- ماندگاری در بهترین مکان در ایران خدمات و نگهداری پس از فروش.
- تلاش برای ارائه قیمت سریع ، رقابتی و کاهش زمان اجرا.
- افزایش تنوع محصول و همچنین کیفیت و نوآوری در صنعت و دسترسی به فناوریهای جدید آسانسور و پله برقی و صنعت پارکینگ هوشمند.
- سرمایه گذاری در آزمایشگاه ویژه تست آسانسور.
1. بهبود مستمر کیفیت محصول.
2. زمان تحویل و نصب آسانسور کوتاه مدت .
3. افزایش ظرفیت تولید و توسعه بازار
کنترل کیفیت و تضمین کیفیت از اصول مهم کار است. به همین دلیل ، در مراحل مختلف ، نظارت ویژه ای انجام می شود. بخشی از این نظارت در حین اجرای و نصب پروژه است و بخش دیگر در کارخانه تولید شده است
کارخانه ما با مساحتی بیش از 3000 متر مربع در "شهرک صنعتی پــــــــــــــرند شامل بخش های خم کاری ، جوشکاری ، برق ، مونتاژ ،کابین سازی،تجهیزات مکانیک ، نقاشی ، بخش مدیریتی و اداری ، سالن کنفرانس و با بیش از 100 پرسنل است که بیشتر آنها فارغ التحصیل رشته های مکانیک ،الکترونیک ، مدیریت صنعتی ،مدیریت اجرایی ،مهندسی آسانسور ، مدیریت منابع انسانی می باشند.
این کارخانه دارای تجهیزات پیشرفته و نیازهای صنعت است ، در تولید انواع تریلر آسانسور و تجهیزات جانبی که در آن فعالیت می کند.


آگهی دهنده: سعید بابایی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - اتوماسیون صنعتی در تهران
آدرس: تهران- یوسف آباد نبش53
قیمت: توافقی
به روز شده در:۱۴۰۱/۹/۱
بازدید: 50 بار
ایمیل: