آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»اتوماسیون صنعتی»نرم افزار مانیتورینگ سیمرغ
نرم افزار مانیتورینگ سیمرغ-pic1

نرم افزار مانیتورینگ سیمرغ

با توجه به اهمیت نظارت مستمر و بی وقفه و همچنین مدیریت از راه دور در واحدهای صنعتی نظیر فارم های پرورش طیور، لزوم استفاده از نرم افزارهای مانیتورینگ را بیش از پیش می نماید. در این راستا گروه صنعتی کهربا با طراحی و تولید نرم افزار مانیتورینگ سیمرغ و تجهیز کردن فارم های علاقه مند به این سیستم، سعی در گسترش این مهم نموده است.
سیمرغ نرم افزاری اختصاصی جهت ارتباط و مانیتورینگ دستگاه هوشمند اکسپرو طراحی و تولید شده که امکان مشاهده تمامی پارامترهای سالن مرغداری را به کاربر می دهد. این نرم افزار در دو نسخه ویندوز (جهت نصب روی کامپیوتر و لب تاپ) و آندوروید (جهت نصب روی تلفن همراه) ارائه شده است.
این نرم افزار گزارشات دریافتی از سالن را بصورت انیمیشن، شبیه ساز صفحه نمایش دستگاه اکسپرو و نوشتار ساده به نمایش در می آورد. نرم افزار سیمرغ با استفاده از گزارشات ذکرشده نمودارهای خطی و میله ای مربوطه را ترسیم می نماید.
گزارشات دریافتی را می توان بصورت فایل متنی جهت بررسی و تحلیل فارم ذخیره کرد. این نرم افزار در مواقع بروز اخطار و همچنین بر اساس زمانبندی از پیش تعیین شده گزارشات را به تلفن همراه ارسال و کاربر را از وضعیت فارم باخبر میسازد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید:
08733384047-9


آگهی دهنده: حبیبی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان کردستان - سنندج - اتوماسیون صنعتی در سنندج
آدرس: سنندج- شهرک صنعتی شماره 1- بالاتر از کارخانه شیر- اولین فرعی سمت چپ- واحد 15- شرکت کنترل گستر کهربا
به روز شده در:۱۳۹۵/۱/۱۴
بازدید: 396 بار
ایمیل: