آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»اتوماسیون صنعتی»نمایندگی دوربین های پردازش تصویر شرکت Th
نمایندگی دوربین های پردازش تصویر شرکت Th-pic1

نمایندگی دوربین های پردازش تصویر شرکت Th

شرکت The Imaging Source آلمان یکی از تولید کنندگان پیشرو در صنعت ساخت دوربین های صنعتی است که از سال 1990 تاکنون در خطوط تولید ، کنترل و تضمین کیفیت ، مهندسی پزشکی ، لوجستیک ، سیستم های امنیتی و تحقیقاتی بکار گرفته می شود.
محصولات این شرکت طیف وسیعی از دوربین های صنعتی با رابط USB 3.0 ، USB 2.0 ، GIGE و FireWire و همچنین نرم افزار های پردازش تصویر را شامل می شود . نوآوری ، کیفیت برتر و بررسی و پاسخگویی دقیق نیازمندی های کاربردهای مختلف ، ویزگی و عامل موفقیت محصولات و خدمات شرکت می باشد.
شرکت Imaging Source به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدگنندگان دوربین¬های صنعتی در جهان شناخته شده است.
شرکت Imaging Source با تولید دوربین¬های صنعتی در طیف گسترده، نیاز¬های صنایع و کاربردهای متنوعی را به خصوص در زمینه ماشین بینایی و پردازش تصویر تامین نموده است.
در راستای تامین نیاز¬های کاربردهای مختلف پزشکی، داروسازی، صنعت، کنترل تردد، تحقیقات و مراکز آموزشی، واحد تحقیق و توسعه این شرکت فعالیت¬ها و موفقیت¬های بسیاری را کسب نموده است.
تولید دوربین¬های دیجیتال با سرعت تصویربرداری مختلف، برای کاربردهای متفاوت از دیگر نکات بارز این سازنده و تولیدکننده دوربین¬های دیجیتال است. (دوربین‌های سرعت‌بالا از 5 فریم بر ثانیه تا بیشتر از120 فریم بر ثانیه)
شرکت ImagingSource خود را محدود به استفاده از تنها یک نوع خاص سنسور ننموده است. تولید دوربین‌های ccd با حساسیت بالا و یا تولید دوربین‌های cmos با حساسیت و رزولوشن بالا نمونه¬ای از توانایی¬های این شرکت است.
با توجه به تنوع کاربردهای فناوری ماشین بینایی، شرکت Imaging Source در این راستا اقدام به تولید طیف وسیعی از دوربین¬های دیجیتال بر اساس میزان رزلوشن آن¬ها نموده است. تولید دوربین صنعتی بینایی ماشین با رزولوشن‌های VGA تا 10 مگاپیکسل و بیشتر.
از دیگر ویژگی¬های دوربین¬های ساخت این شرکت، می¬توان به موارد زیر اشاره نمود:
• دوربین‌های پردازش تصویر رنگی و تک رنگی
• دوربین‌های مخصوص اندازه‌گیری ابعادی
• دوربین‌های مخصوص تشخیص رنگ
• دوربین‌های دارای طیف وسیع مادون‌قرمز تا طول موج 1200 نانومتر
• دوربین‌های صنعتی با اینترفیس های مختلف usb3 ، gige vision ، FireWireو ....
• دوربین های اتوفوکوس و زوم
• دوربین های میکروسکوپی
• دوربین های دیجتال با رزولوشن های VGA تا 10 مگاپیکسل
• دوربین‌های سرعت‌بالا از 5 فریم بر ثانیه تا بیشتر از120 فریم بر ثانیه
• قابلیت¬ها و تنوع تولیدات وسیع این شرکت، توانایی و کارای محصولات شرکت Imaging Source را در مواردی همچون مدیریت پارکینگ، صنعتی داروسازی ، صنعتی مواد غذایی ، صنعتی آرایشی و بهداشتی ، صنعتی صنایع بسته‌بندی ، مهندسی پزشکی ، صنایع فولادسازی ، کنترل تردد و ترافیک ، پلاک خوانی اثبات نموده است .
از مهمترین ویژگی های دوربین های صنعتی Imaging Source کتابخانه نرم افزاری بسیار قدرتمند آن است که با وجود مستندات کامل ، نیازمندی های برنامه نویسان و توسعه دهندگان را برای گسترش نرم افزار های پردازش تصویر به طور جامع پاسخگو می باشد. نمونه برنامه های فراوان به زبان های C++ ، C# و VB.net همچنین کتابخانه های مناسب برای کار در محیط نرم افزار های پردازش تصویر همچون LabView و متلب matlab نشان از دید جامع نگر این شرکت برای پوشش همه جانبه به مخاطبان این علم می باشد.
افزونه اختصاصی برای Visual Studio تا ورژن 2015 ، همچنین Wizard ساده برای ساخت یک برنامه کامل کار با دوربین با کنترل کامل بر روی تمام پارامتر های تصویرگیری پیش نیاز نرم افزار های پردازش تصویر که شرایط کنترل شده است را تامین می نماید.
کتابخانه نرم افزاری IC BarCode که به طور رایگان برای دوربین های Imaging Source ارایه شده است امکان توسعه نرم افزار های بارکد خو.ان یک بعدی و دو بعدی را مهیا کرده است.
نرم افزار IC Measure نیز از نرم افزار های رایگان ارایه شده با این دوربین های The Imaging source است که داشتن بیش از 20 ابزار اندازه گیری امکان استفاده از این دوربین ها را در کاربرد های اندازه گیری همچون یک میکروسکوپ دقیق فراهم می کند.
شرکت دیده بنیان پارس به عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت imaging source در ایران، تامین و ارایه خدمات پس از فروش دوربین ها imaging source را به هم میهنان عزیز بر عهده دارد.
شرکت دیده بنیان پارس، شرکتی تخصصی در زمینه پردازش تصویر و ماشین بینایی است. از این رو مهندسان و متخصصین این شرکت همواره یاری رسان هم میهنان عزیز، به منظور تهیه دوربین و لنز مورد نیاز ، می باشد.
www.didehbonyan.com
031-32207727


آگهی دهنده: شرکت دیده بنیان پارس
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان اصفهان - اصفهان - اتوماسیون صنعتی در اصفهان
آدرس: ایران - اصفهان -خیابان فردوسی،
به روز شده در:۱۳۹۶/۴/۲۲
بازدید: 206 بار
ایمیل: